Užívateľský účet
Kto sa môže registrovať ?
Každému nášmu zmluvnému zákazníkovi odporúčame vykonať registráciu v systéme podpory. Získa tak prístup k návodom, postupom a manuálom pre správu webovej stránky, ktorú sme vytvorili. Registrovať sa môžu aj návštevníci stránky, s ktorými zmluvný vzťah nemáme, ale o tom uvažujú. Ich prístup však bude obmedzený (okrem platených prístupov) a schválenie účtu je individuálne a nenárokovateľné !
Aké typy účtov je možné registrovať ?
V ponuke máme 6 úrovni prístupu – Balíkov služieb:
Balík Free
- bezplatný prístup, využívaný pre zmluvných zákazníkov, ktorým vytvárame registráciu my
OneTime Access
- jednorázové spoplatnenie
- prístup k dátam obmedzený 1)
- prístup k službám nie
Balík BASIC
- prístup na 1 rok (365 dní)
- prístup k dátam obmedzený 1)
- prístup k službám nie
Balík ŠTANDARD
- prístup na 1 rok (365 dní)
- prístup k dátam obmedzený 1)
- prístup k službám obmedzený 2)
Balík PROFI
- prístup na 1 rok (365 dní)
- prístup k dátam plný
- prístup k službám obmedzený 2)
Balík ULTRA
- prístup na 1 rok (365 dní)
- prístup k dátam plný
- prístup k službám plný
1) Zobrazí sa kompletný obsah, ale nie je možné sťahovať údaje do počítača (napr. šablóny, návody)
2) Podpora zo strany dodávateľa môže byť obmedzená napr. v oblasti telefonickej podpory
Čo nájdem vo svojom účte ?
Klasické užívateľské rozhranie na kartách:
- INFO – základné zmluvné informácie, informácie o nasadenom systéme
- PROFIL – osobné údaje zadané pri registrácii
- BALÍKY – prehľad balíkov služieb s údajom o aktívnom balíku
- NÁPOVEDA – vysvetlenie obsahu balíka služieb
- OBJEDNÁVKY – prehľad zrealizovaných objednávok
- TRANSAKCIE – prehľad uskutočnených finančných transakcií
- NA PREVZATIE – dokumenty na prevzatie (základné návody napr. na nastavenie e-mailu)
Ako prebieha registrácia ?
- V hlavnom menu kliknete na tlačidlo LOGIN, ktorým sa otvorí prihlasovacia obrazovka.
- Keďže ešte nemáte vytvorený účet stlačíte tlačidlo REGISTROVAŤ, ktoré Vás presmeruje na Balíky služieb.
- Vyberiete si požadovaný Balík služieb a kliknete na tlačidlo OBJEDNAŤ, ktoré Vám sprístupní registračný formulár.
- Vypíšete všetky požadované údaje (sú zvýraznené *červenou hviezdičkou pred názvom políčka). Telefón uvádzajte bez medzinárodnej predvoľby (napr. 0908 777888).
- Nahráte Avatara (akýkoľvek obrázok-napríklad erb obce, logo firmy, vlastnú fotografiu s rozmermi 150x150px – pri nahrávaní je možné avatara upraviť, vložíte ho orezaním) vo formáte jpg alebo png. V konečnom dôsledku Avatara upravíme tak, aby zapadal do celkového designu stránky (okrem vlastných fotografií, tie upravovať nebudeme).
- Označením políčka príjmete Pravidlá a podmienky stránky podpory.
- Potvrdíte reCaptcha kód a po jeho akceptácii potvrdíte registráciu tlačidlom Registrovať.
Akú údaje zadávam pri registrácii ?
Povinné
- Užívateľské meno (napríklad názov obce, názov firmy)
- Meno a priezvisko osoby, ktorá bude vstupovať do stránok Podpory (pokiaľ bude vstupovať viac osôb, každá musí mať vlastnú registráciu !)
- Heslo
- Webová stránka, keďže prístup je viazaný na existujúcu web stránku (uvediete napr. www.vymyslena.sk)
- Štát užívateľa
- Avatar
Nepovinné
- Telefón (najlepšie mobilný z dôvodu zasielania PUSH správ pri technických problémoch, neoprávnenom vstupe, končiacom predplatnom a podobne)
- Biografické informácie – môžete využiť ako poznámku pre seba i pre správcu
- Obec
- PSČ
Je možné údaje zadané pri registrácii zmeniť ?
Áno, po prihlásení sa do účtu v časti Profil môžete okrem Užívateľského mena zmeniť všetky pôvodne zadané údaje. Zmena e-mailu má však za následok, že Váš účet nebude overený (verifikovaný) a môže dôjsť k jeho obmedzeniu.
Ako dlho trvá schválenie účtu ?
K schvaľovaniu dochádza štandardne v pracovnej dobe, a pokiaľ nie je pochybností o zákazníkovi tak počas rovnakého dňa ako bola registrácia vytvorená. Následne je klientovi priradená vlastná stránka, ktorá obsahuje vzájomné zaúčtovanie (platné zmluvy, faktúry a podobne) za dobu vzťahu a informačné údaje ohľadom správy, čo trvá asi 24 hodín. Najkratšia doba je teda 30 minút po verifikácii e-mailu !
Ako sa prihlásim k účtu ?
Kliknete na tlačidlo LOGIN v hlavnom menu a po presmerovaní na prihlasovaciu obrazovku vypíšete Užívateľské meno, alebo e-mail a heslo. Potvrdíte tlačidlom Prihlásiť.
Robíte podporu aj na diaľku ?
Ak myslíte asistenciu pomocou pripojenia sa na počítač užívateľa, tak momentálne nie. Softvér, ktorý sme roky používali prešiel zmenami, ktoré nevyhovujú našej obchodnej politike, a momentálne hľadáme alternatívu. Snáď čoskoro…
Dá sa aj zatelefonovať, alebo iba vyhľadávať ?
Zatelefonovať nám môže každý – komunikácii sa nebránime. No skupina zákazníkov s balíkom ULTRA sa môže v rámci balíka nechať telefonicky aj navádzať pri riešení tohto problému. V ostatných balíkoch je komunikácia obmedzená na e-mail, a plánujeme resp. pripravujeme aj on-line chat.
Práca v systéme
Čo robiť v prípade, že nenájdem odpoveď na svoje otázky ?
V každej časti stránok podpory je dostupný ovládač na vytvorenie nového dopytu (ticketu), v ktorom môžete žiadať o pridanie, alebo zapracovanie návodu, manuálu a podobne. Nad hlavným menu sa nachádza modré tlačidlo ZASLAŤ OTÁZKU, a rovnako tak sa v pravej časti nachádza plávajúca lišta s tlačidlom na zaslanie otázky (dopytu, ticketu).
Kde nájdem návody a manuály ?
Pri každej téme je je v spodnej časti priložený odkaz na manuál určený pre tlač. Prístup do sekcie na sťahovanie šablón, manuálov, modulov a jazykových súborov je závislé od zakúpeného Balíka služieb. Úroveň ULTRA má prístup neobmedzený, úroveň PROFI má neobmedzený prístup len k manuálom, ostatné úrovne nemajú v Balíku služieb prístup k tejto službe.
Čo sú to šablóny a kde ich nájdem?
Šablóna je zápis zdrojového kódu v jazyku HTML, ktorú nakopírujete v textovom zobrazení editora a následne sa Vám zobrazí v prehliadači pripravené prostredie pre úpravy obsahu. Pomáha ušetriť čas i kreatívne myslenie podporené technickými znalosťami na úpravu stránky. Doplníte len premenné a obsah je hotový. K šablónam sa dostanete pri zakúpení Balíka ULTRA. Aktivuje sa Vám menu v spodnej časti – tlačidlo ŠABLÓNY. V rubrike si vyberiete a následne stiahnete tú ktorú potrebujete.
Prečo sa mi po zakúpení balíka zmenilo spodné menu ?
V tomto prípade platí, že viac je proste viac… Čím vyšší balík máte zakúpený, tým viac obsahu máte sprístupneného. Tomu faktu sa prispôsobuje aj Vaše menu.
V Databáze sa obrazuje 5 článkov, ale po zobrazení vidím len 3. Prečo ?
Problém je v rozsahu oprávnení podľa zakúpeného balíka služieb. K niektorým informáciám potrebujete až najvyššie oprávnenie – teda Balík ULTRA. Najčastejšie sú v daných článkoch, alebo na daných stránkach “najväčšie lahôdky”. Jedná sa o veľmi náročne spracované návody, preklady modulov, šablóny prvkov, alebo programy na stiahnutie – vlastné, alebo zakúpené. Tento obsah je tak dostupný len niektorým klientom.