Loading....

Užívateľský účet

Kto sa môže registrovať ?

Každému nášmu zmluvnému zákazníkovi odporúčame vykonať registráciu v systéme podpory. Získa tak prístup k návodom, postupom a manuálom pre správu webovej stránky, ktorú sme vytvorili. Registrovať sa môžu aj návštevníci stránky, s ktorými zmluvný vzťah nemáme, ale o tom uvažujú. Ich prístup však bude obmedzený (okrem platených prístupov) a schválenie účtu je individuálne a nenárokovateľné !

Aké typy účtov je možné registrovať ?

V ponuke máme 6 úrovni prístupu – Balíkov služieb:

Balík Free

  •  bezplatný prístup, využívaný pre zmluvných zákazníkov, ktorým vytvárame registráciu my

OneTime Access

  • jednorázové spoplatnenie
  • prístup k dátam obmedzený 1)
  • prístup k službám nie

Balík BASIC

  • prístup na 1 rok (365 dní)
  • prístup k dátam obmedzený 1)
  • prístup k službám nie

Balík ŠTANDARD

  • prístup na 1 rok (365 dní)
  • prístup k dátam obmedzený 1)
  • prístup k službám obmedzený 2)

Balík PROFI

  • prístup na 1 rok (365 dní)
  • prístup k dátam plný
  • prístup k službám obmedzený 2)

Balík ULTRA

  • prístup na 1 rok (365 dní)
  • prístup k dátam plný
  • prístup k službám plný

1) Zobrazí sa kompletný obsah, ale nie je možné sťahovať údaje do počítača (napr. šablóny, návody)
2) Podpora zo strany dodávateľa môže byť obmedzená napr. v oblasti telefonickej podpory

Čo nájdem vo svojom účte ?

Klasické užívateľské rozhranie na kartách:

  • INFO – základné zmluvné informácie, informácie o nasadenom systéme
  • PROFIL – osobné údaje zadané pri registrácii
  • BALÍKY – prehľad balíkov služieb s údajom o aktívnom balíku
  • NÁPOVEDA – vysvetlenie obsahu balíka služieb
  • OBJEDNÁVKY – prehľad zrealizovaných objednávok
  • TRANSAKCIE – prehľad uskutočnených finančných transakcií
  • NA PREVZATIE – dokumenty na prevzatie (základné návody napr. na nastavenie e-mailu)

Ako prebieha registrácia ?

  1. V hlavnom menu kliknete na tlačidlo LOGIN, ktorým sa otvorí prihlasovacia obrazovka.
  2. Keďže ešte nemáte vytvorený účet stlačíte tlačidlo REGISTROVAŤ, ktoré Vás presmeruje na Balíky služieb.
  3. Vyberiete si požadovaný Balík služieb a kliknete na tlačidlo OBJEDNAŤ, ktoré Vám sprístupní registračný formulár.
  4. Vypíšete všetky požadované údaje (sú zvýraznené *červenou hviezdičkou pred názvom políčka). Telefón uvádzajte bez medzinárodnej predvoľby (napr. 0908 777888).
  5. Nahráte Avatara (akýkoľvek obrázok-napríklad erb obce, logo firmy, vlastnú fotografiu s rozmermi 150x150px – pri nahrávaní je možné avatara upraviť, vložíte ho orezaním) vo formáte jpg alebo png. V konečnom dôsledku Avatara upravíme tak, aby zapadal do celkového designu stránky (okrem vlastných fotografií, tie upravovať nebudeme).
  6. Označením políčka príjmete Pravidlá a podmienky stránky podpory.
  7. Potvrdíte reCaptcha kód a po jeho akceptácii potvrdíte registráciu tlačidlom Registrovať.

Akú údaje zadávam pri registrácii ?

Povinné

  • Užívateľské meno (napríklad názov obce, názov firmy)
  • E-mail
  • Meno a priezvisko osoby, ktorá bude vstupovať do stránok Podpory (pokiaľ bude vstupovať viac osôb, každá musí mať vlastnú registráciu !)
  • Heslo
  • Webová stránka, keďže prístup je viazaný na existujúcu web stránku (uvediete napr. www.vymyslena.sk)
  • Štát užívateľa
  • Avatar

Nepovinné

  • Telefón (najlepšie mobilný z dôvodu zasielania PUSH správ pri technických problémoch, neoprávnenom vstupe, končiacom predplatnom a podobne)
  • Biografické informácie – môžete využiť ako poznámku pre seba i pre správcu
  • Obec
  • PSČ

Je možné údaje zadané pri registrácii zmeniť ?

Áno, po prihlásení sa do účtu v časti Profil môžete okrem Užívateľského mena zmeniť všetky pôvodne zadané údaje. Zmena e-mailu má však za následok, že Váš účet nebude overený (verifikovaný) a môže dôjsť k jeho obmedzeniu.

Ako dlho trvá schválenie účtu ?

K schvaľovaniu dochádza štandardne v pracovnej dobe, a pokiaľ nie je pochybností o zákazníkovi tak počas rovnakého dňa ako bola registrácia vytvorená. Následne je klientovi priradená vlastná stránka, ktorá obsahuje vzájomné zaúčtovanie (platné zmluvy, faktúry a podobne) za dobu vzťahu a informačné údaje ohľadom správy, čo trvá asi 24 hodín. Najkratšia doba je teda 30 minút po verifikácii e-mailu !

Ako sa prihlásim k účtu ?

Kliknete na tlačidlo LOGIN v hlavnom menu a po presmerovaní na prihlasovaciu obrazovku vypíšete Užívateľské meno, alebo e-mail a heslo. Potvrdíte tlačidlom Prihlásiť.

Robíte podporu aj na diaľku ?

Ak myslíte asistenciu pomocou pripojenia sa na počítač užívateľa, tak momentálne nie. Softvér, ktorý sme roky používali prešiel zmenami, ktoré nevyhovujú našej obchodnej politike, a momentálne hľadáme alternatívu. Snáď čoskoro…

Dá sa aj zatelefonovať, alebo iba vyhľadávať ?

Zatelefonovať nám môže každý – komunikácii sa nebránime. No skupina zákazníkov s balíkom ULTRA sa môže v rámci balíka nechať telefonicky aj navádzať pri riešení tohto problému. V ostatných balíkoch je komunikácia obmedzená na e-mail, a plánujeme resp. pripravujeme aj on-line  chat.

Práca v systéme

Čo robiť v prípade, že nenájdem odpoveď na svoje otázky ?

V každej časti stránok podpory je dostupný ovládač na vytvorenie nového dopytu (ticketu), v ktorom môžete žiadať o pridanie, alebo zapracovanie návodu, manuálu a podobne. Nad hlavným menu sa nachádza modré tlačidlo ZASLAŤ OTÁZKU, a rovnako tak sa v pravej časti nachádza plávajúca lišta s tlačidlom na zaslanie otázky (dopytu, ticketu).

Kde nájdem návody a manuály ?

Pri každej téme je je v spodnej časti priložený odkaz na manuál určený pre tlač. Prístup do sekcie na sťahovanie šablón, manuálov, modulov a jazykových súborov je závislé od zakúpeného Balíka služieb. Úroveň ULTRA má prístup neobmedzený, úroveň PROFI má neobmedzený prístup len k manuálom, ostatné úrovne nemajú v Balíku služieb prístup k tejto službe.

Čo sú to šablóny a kde ich nájdem?

Šablóna je zápis zdrojového kódu v jazyku HTML, ktorú nakopírujete v textovom zobrazení editora a následne sa Vám zobrazí v prehliadači pripravené prostredie pre úpravy obsahu. Pomáha ušetriť čas i kreatívne myslenie podporené technickými znalosťami na úpravu stránky. Doplníte len premenné a obsah je hotový. K šablónam sa dostanete pri zakúpení Balíka ULTRA. Aktivuje sa Vám menu v spodnej časti – tlačidlo ŠABLÓNY. V rubrike si vyberiete a následne stiahnete tú ktorú potrebujete.

Prečo sa mi po zakúpení balíka zmenilo spodné menu ?

V tomto prípade platí, že viac je proste viac… Čím vyšší balík máte zakúpený, tým viac obsahu máte sprístupneného. Tomu faktu sa prispôsobuje aj Vaše menu.

V Databáze sa obrazuje 5 článkov, ale po zobrazení vidím len 3. Prečo ?

Problém je v rozsahu oprávnení podľa zakúpeného balíka služieb. K niektorým informáciám potrebujete až najvyššie oprávnenie – teda Balík ULTRA. Najčastejšie sú v daných článkoch, alebo na daných stránkach “najväčšie lahôdky”. Jedná sa o veľmi náročne spracované návody, preklady modulov, šablóny prvkov, alebo programy na stiahnutie – vlastné, alebo zakúpené. Tento obsah je tak dostupný len niektorým klientom.

Back To Top

Pridajte otázku do vedomostnej Databázy !

Keď bude vaša otázka zodpovedaná, dostanete e-mail.

+ = Potvrďte, že ste človek a nie robot.